I.
Wojownik.
Złodziej.
Paladyn.
Mag.
Łowca.
II.
Skrytobójca -
Zabójstwo - potrafi ubić 1 uderzeniem gracza i npc'a który ma ok. 10% życia.
Ukrycie w mroku.
Wymagania - 10 Zwinności. Złodziej
1500 exp. 150 gold.
Misjonarz -
Przemowa - potrafi wzbudzić dodatkowe +5 siły i kondycji [ przez krótki czas ]
Potrafi używać wielkie włócznie jak małe zapałki.
Wymagania - 10 wszystkiego. Paladyn
2000 exp. 350 gold.
Krzyżowiec - .
Potrafi bez problemu używać dwuręcznego miecza.
Jeździ doskonale konno.
Wymagania - 9 wszystkiego. Paladyn.
2000 exp. 300 gold.
Uzdrowiciel -
Zatrzymuje krwawienie/układa kości/powstrzymuje ból lecz gracz ciągle jest ranny.
Znajomość/Zbieranie ziół
Wymagania - Mag
2000 exp. 300 gold.
Elementalista -
Włada wszystkimi żywiołami.
Wymagania - Mag
2000 exp. 350 gold.
Kieszonkowiec -
Potrafi bez problemu okraść kogoś.
Tłumaczenie - potrafi wywinąć sie z kłopotu jeśli jego charyzma jest większa od siły woli drugiej osoby.
Wymagania - złodziej
2000 exp. 300 gold.
Alchemik -
Tworzy mikstury.
Zna sie na truciznach i innych chemikaliach.
Wymagania - Każdy
2000 exp. 300 gold.
Nekromanta -
Bawi sie w wskrzeszanie.
Tworzy zombie/szkielety a na wyższych poziomach nawet i demony.
Wymagania - mag
2000 exp. 350 gold.
Strzelec -
Potrafi trawić w 10 z odległości 300 m.
Szybko ładuje następne strzały.
Wymagania - łowca
2000 exp. 300 gold.
Niszczyciel -
Włada doskonale każdą bronią.
Bonus do obrony.
Wymagania - wojownik.
2000 exp. 350 gold.
Kawalerzysta -
Nie ma lepszej osoby która potrafi jechać na rozmaitych zwierzętach.
Szarża - uderzenie z długiej broni w przeciwnika.
Wymagania - wojownik
2000 exp. 350 gold.
Barbarzyńca -
Topór to dla niego zabaweczka.
Wielki bonus do wytrzymałości.
Wymagania - wojownik
2000 exp. 350 gold.